27 Haziran 2022

Elde Var Efkâr Yusuf Serkan Köksal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Yusuf Serkan Köksal
Çevirmen: Yusuf Serkan Köksal

Elde Var Efkâr indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yusuf Serkan Köksal olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 160 sayfalık Elde Var Efkâr eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Elde Var Efkâr ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Elde Var Efkâr TIKLA PDF İNDİR !

Elde Var Efkâr Yazarı Kimdir ?

Elde Var Efkâr yazarı Yusuf Serkan Köksal 'dır. Yusuf Serkan Köksal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Elde Var Efkâr PDF indir oku

Elde Var Efkâr indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 160 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Elde Var Efkâr TIKLA PDF İNDİR !

Elde Var Efkâr TIKLA PDF İNDİR !

Çok unutur oldum son zamanlar
Başımda gözlüğü, ocakta çayı.
Boş vermiş de değilim kendimi sözde
Bu keder bende çocukluk huyu.
Hüzün boğazıma demir attı
Çekiliyor desem bu dert yalan
Toplanmış kırıklarından bir beden.
Çok unutur oldum son zamanlar
Başımda ağrıyı, gözümde nemi
Başımı alıp gitmek geliyor...
Yollar uzun ve çıkmaz, çelişkili
Sabır... Elimde kalan kaç sene çare olur?
Soğutmak çare mi yanan yüreği?
Çok unutur oldum son zamanlar
Ayları, günleri...evi barkı.
İsimsiz gölgeler geldi geçti hayatımdan
Ben ki bestesiz güftesiz sessiz bir şarkı
Nereye gidiyoruz birlikte konuşmadan?
Çok unutur oldum son zamanlar...

(Tanıtım Bülteninden)

Elde Var Efkâr TIKLA PDF İNDİR !Elde Var Efkâr TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Elde Var Efkâr, Yusuf Serkan Köksal

Yorum Gönder