11 Mayıs 2022

Varlığın Beni Gülümsetiyor A. Doğukan Sadan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: A. Doğukan Sadan
Çevirmen: A. Doğukan Sadan

Varlığın Beni Gülümsetiyor indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı A. Doğukan Sadan olan ve Kerem Kültür yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Varlığın Beni Gülümsetiyor eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Varlığın Beni Gülümsetiyor ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Varlığın Beni Gülümsetiyor TIKLA PDF İNDİR !

Varlığın Beni Gülümsetiyor Yazarı Kimdir ?

Varlığın Beni Gülümsetiyor yazarı A. Doğukan Sadan 'dır. A. Doğukan Sadan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Varlığın Beni Gülümsetiyor PDF indir oku

Varlığın Beni Gülümsetiyor indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kerem Kültür yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Varlığın Beni Gülümsetiyor TIKLA PDF İNDİR !

Varlığın Beni Gülümsetiyor TIKLA PDF İNDİR !

Aslında herşey çok zordur, kolayını bulmayınca.
Tüm yollar çıkmazdır, çıkış yolunu aramadığında.
Bütün diyarlar uzaktır, yola çıkmadığında.
İnsanlar seni anlamaz, kendini anlatamadığında.
Satırları anlamak zordur, okumaya alışık olmadığında.

(Tanıtım Bülteninden)

Varlığın Beni Gülümsetiyor TIKLA PDF İNDİR !Varlığın Beni Gülümsetiyor TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Varlığın Beni Gülümsetiyor, A. Doğukan Sadan

Yorum Gönder