11 Mayıs 2022

Ocumudu Buket Uçar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Buket Uçar
Çevirmen: Buket Uçar

Ocumudu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Buket Uçar olan ve Luna Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 116 sayfalık Ocumudu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ocumudu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ocumudu TIKLA PDF İNDİR !

Ocumudu Yazarı Kimdir ?

Ocumudu yazarı Buket Uçar 'dır. Buket Uçar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ocumudu PDF indir oku

Ocumudu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Luna Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 116 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ocumudu TIKLA PDF İNDİR !

Ocumudu TIKLA PDF İNDİR !

Ocağın umudu... Elif, çocukları bu dünyaya tutunamayan bir ocağın tek çocuğu. Elif can, Elif nefes, Elif hayatın devamı… Elif yaşama sevinci, varlığın işareti, günlerin güzelliği, hayallerin bahçesi, yokluk içinde zenginlik Elif. Kulağına Elif dediler üç kere okunan ezanlarla, gözünün içine dalıp "Ocağın umudu…" diye diye dillerinde "Ocumudu" oldu umutları, "Elif" kulağında kaldı sadece.

(...)

Yıllar öncesinden çıktı geldi Ocumudu hatırıma. Bana umut oldu, umuduma ad. Yeniden doğdu buraya. Üç kere ruhuna sesleniyorum, ezanlarla değil umduklarımla. Ocumudu'nun bir dalıyım ben de dallarımla dünyada. Bir dal kırdım, verdim size buradan, en yeşiliyle. Umudunuz olsun, büyüsün içinizde.

(Tanıtım Bülteninden)

Ocumudu TIKLA PDF İNDİR !Ocumudu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ocumudu, Buket Uçar

Yorum Gönder