9 Mayıs 2022

Mecruhun Şarkısı Berdar Doğan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Berdar Doğan
Çevirmen: Berdar Doğan

Mecruhun Şarkısı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Berdar Doğan olan ve Velespit Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Mecruhun Şarkısı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mecruhun Şarkısı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mecruhun Şarkısı TIKLA PDF İNDİR !

Mecruhun Şarkısı Yazarı Kimdir ?

Mecruhun Şarkısı yazarı Berdar Doğan 'dır. Berdar Doğan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Mecruhun Şarkısı PDF indir oku

Mecruhun Şarkısı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Velespit Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mecruhun Şarkısı TIKLA PDF İNDİR !

Mecruhun Şarkısı TIKLA PDF İNDİR !

Bana maskesiz yüzlerinizi bana
İsimsiz tenlerinizi
Özür tutmayan suçlarınızı bırakın
Makyajsız kederlerinizi bırakın
Bana geceyle gizlenen ihanetler bırakın

Süt liman bahçeler istemem
Her mevsim filizkıran safa gelsin
Firari yağmurlar olsun
Bulutlara dargın, hırçın
Bana yürüdükçe uzayan yollar bırakın

Bana gururunuzu makur sancılarınızı bırakın
İşvebaz arzularınızı
Mabedinize sığmayan pişmanlıklarınızı bırakın
Bende feryat çok
Bana aşk ile başlayan feryatlar bırakın

(Tanıtım Bülteninden)

Mecruhun Şarkısı TIKLA PDF İNDİR !Mecruhun Şarkısı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Mecruhun Şarkısı, Berdar Doğan

Yorum Gönder