5 Mayıs 2022

Kırkhindi Yağmurları Betül Azra Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Betül Azra
Çevirmen: Betül Azra

Kırkhindi Yağmurları indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Betül Azra olan ve Bilgeoğuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kırkhindi Yağmurları eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kırkhindi Yağmurları ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kırkhindi Yağmurları TIKLA PDF İNDİR !

Kırkhindi Yağmurları Yazarı Kimdir ?

Kırkhindi Yağmurları yazarı Betül Azra 'dır. Betül Azra yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Kırkhindi Yağmurları PDF indir oku

Kırkhindi Yağmurları indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Bilgeoğuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kırkhindi Yağmurları TIKLA PDF İNDİR !

Kırkhindi Yağmurları TIKLA PDF İNDİR !

Kitabı bitirdiğim an itibariyle 20 yaşındayım. Nasip olur da birçok eserin müellifi olursam diye bu ilk eserin ömrümdeki zamanını not düşmek, belirtmek isterim. Allah'ın lütfuyla bu eseri bitirme şerefine nail oldum. Pek çok kimseye göre "yolun başında" olmama karşın bana kalırsa bu kitap epey gecikmiş bir eserdir.

Allah'ın ilk büyük nimeti olan "insan yaratılmak" makamını hak etmek için, elime pusat alıp Türk ordusuna katılabilirdim. Kanımı sunabilirdim memleketime. Bugün kanımı, her daim toprağıma hasretmek üzere kenarda tutuyor ve yazmayı görev ediniyorum. Ulu Çalap'tan niyazım, bu eserin içinde bulunduğum Türk yurduna bir şükür olarak kabul edilmesidir.

(Tanıtım Bülteninden)

Kırkhindi Yağmurları TIKLA PDF İNDİR !Kırkhindi Yağmurları TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Kırkhindi Yağmurları, Betül Azra

Yorum Gönder