5 Mayıs 2022

İlk Devre Ömer Faruk Aydın Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: Ömer Faruk Aydın
Çevirmen: Ömer Faruk Aydın

İlk Devre indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ömer Faruk Aydın olan ve Sancı yayınevinin yayınlamış olduğu, 98 sayfalık İlk Devre eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İlk Devre ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İlk Devre TIKLA PDF İNDİR !

İlk Devre Yazarı Kimdir ?

İlk Devre yazarı Ömer Faruk Aydın 'dır. Ömer Faruk Aydın yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

İlk Devre PDF indir oku

İlk Devre indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sancı yayınevi tarafından yayınlanan, 98 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İlk Devre TIKLA PDF İNDİR !

İlk Devre TIKLA PDF İNDİR !

Tam bir yıl geçmişti üstünden Süreya'yı görmeyeli. Perdede gölgesi gözüktü Süreyya'nın ve balkonun kapısı açılmıştı nihayet. Saçlarının balkondan sarkması gibiydi hayat. İnce bir tele bağlı ve heyecanlı… Dizlerim yara bere içinde seviyordum çocukluk aşkımı. Bana olan bakışlara aldırmadan...

Bana baktığını görebiliyordum, dişlerinin parıltısını, teninin kadife gibi oluşunu... İçimizden konuştuk belli bir süre ama sonra çok sürmedi balkon sefası, içeriden Ayten teyze seslendi "Hadi Süreyya düğüne geç kalıcaz" Nerden bilebilirdim ki onu son görüşüm olduğunu.

(Tanıtım Bülteninden)

İlk Devre TIKLA PDF İNDİR !İlk Devre TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, İlk Devre, Ömer Faruk Aydın

Yorum Gönder