9 Mayıs 2022

Güneşin Gölgesi Yok İzzet Ulusman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: İzzet Ulusman
Çevirmen: İzzet Ulusman

Güneşin Gölgesi Yok indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İzzet Ulusman olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Güneşin Gölgesi Yok eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Güneşin Gölgesi Yok ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Güneşin Gölgesi Yok TIKLA PDF İNDİR !

Güneşin Gölgesi Yok Yazarı Kimdir ?

Güneşin Gölgesi Yok yazarı İzzet Ulusman 'dır. İzzet Ulusman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Güneşin Gölgesi Yok PDF indir oku

Güneşin Gölgesi Yok indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Güneşin Gölgesi Yok TIKLA PDF İNDİR !

Güneşin Gölgesi Yok TIKLA PDF İNDİR !

Bu dünyanın bir yerleri kanıyor, bir yerleri yanıyor. Yanıyor, kanıyor içim… Ben ki Homeros'tan bu yana, bu coğrafyanın destanını yazarım. Ben ki yüzyıllardır bu topraklarda herkesle kanlı bıçaklıyım, kavgacıyım ve işgalciyim. Ben ki Yunus'tan beri bir Anadolu fakiriyim. Ben ki kendimi bildim bileli masumum, haklıyım, suçsuzum ve acı içindeyim. Bedenim ve yüreğim onlarca parçaya ayrılmış, her bir parçam başka iklimlere, başka zamanlara savruluyor, her bir parçam kızıl bir ateşten damlayan kan parçası... Acıyı damla damla kan ile yazıyorum yeryüzüne, gökyüzüne ve kitaplara, gelecek kuşaklar görsün diye ama ertesi gün unutuluyor, hiç güneşin gölgesi olur mu?

(Tanıtım Bülteninden)

Güneşin Gölgesi Yok TIKLA PDF İNDİR !Güneşin Gölgesi Yok TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Güneşin Gölgesi Yok, İzzet Ulusman

Yorum Gönder