9 Mayıs 2022

Çiğ Tanem Ege'ye Nazım Uzun Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Nazım Uzun
Çevirmen: Nazım Uzun

Çiğ Tanem Ege'ye indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazım Uzun olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çiğ Tanem Ege'ye eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çiğ Tanem Ege'ye ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çiğ Tanem Ege'ye TIKLA PDF İNDİR !

Çiğ Tanem Ege'ye Yazarı Kimdir ?

Çiğ Tanem Ege'ye yazarı Nazım Uzun 'dır. Nazım Uzun yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Çiğ Tanem Ege'ye PDF indir oku

Çiğ Tanem Ege'ye indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çiğ Tanem Ege'ye TIKLA PDF İNDİR !

Çiğ Tanem Ege'ye TIKLA PDF İNDİR !

Aşka yazılmış birçok kitap var ama

Aşkını aşkla yazan kaç adam var

Sana ölüm,

Bana özlemek düşmüş...

Hiçbir şey bıraktığın gibi değil,

Yüreğim hariç...

Ben sana doyamadım ya bu gönül açlığımla,

Acı da olsa, tatlı da olsa,

Her gözyaşımda dualar ediyorum sana...

Sen şimdi toprak kokuyorsun,

Bende senin kokunu içime çekiyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Çiğ Tanem Ege'ye TIKLA PDF İNDİR !Çiğ Tanem Ege'ye TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Çiğ Tanem Ege'ye, Nazım Uzun

Yorum Gönder