5 Mayıs 2022

Çocuklar Bile Kurban Özgür Ovacık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Özgür Ovacık
Çevirmen: Özgür Ovacık

Çocuklar Bile Kurban indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özgür Ovacık olan ve Kurgu Kültür yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çocuklar Bile Kurban eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çocuklar Bile Kurban ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çocuklar Bile Kurban TIKLA PDF İNDİR !

Çocuklar Bile Kurban Yazarı Kimdir ?

Çocuklar Bile Kurban yazarı Özgür Ovacık 'dır. Özgür Ovacık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Çocuklar Bile Kurban PDF indir oku

Çocuklar Bile Kurban indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kurgu Kültür yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çocuklar Bile Kurban TIKLA PDF İNDİR !

Çocuklar Bile Kurban TIKLA PDF İNDİR !

Bu acıyı, yürek burkan bu sevdayı
bal rengi gözlerine banıyorum
insafa gelse de çözülse kuralların
(kurallara sığmaz aşk adı oysa)
aman bilmez bir zalimi sevdim
bir yudum kahve bu/acı bir aşk olur mu avuçlarımda
taş olsa parçalardım bu ateşle o yüreği...
geceler sığmıyor gözlerime
ve intihar ışıkları dans ediyor tavanda...

Neyleyim bütün kapılar açılsa da önümde
neyleyim kapalı durdukça gönül kapısı!...

Ve terk ediyorum bu kenti
arkamda ellerimle kanattığım
deli yüreğim.

(Tanıtım Bülteninden)

Çocuklar Bile Kurban TIKLA PDF İNDİR !Çocuklar Bile Kurban TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Çocuklar Bile Kurban, Özgür Ovacık

Yorum Gönder