6 Mayıs 2022

Çamur Su ve Kan Halil Kara Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: Halil Kara
Çevirmen: Halil Kara

Çamur Su ve Kan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Halil Kara olan ve Su Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çamur Su ve Kan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çamur Su ve Kan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çamur Su ve Kan TIKLA PDF İNDİR !

Çamur Su ve Kan Yazarı Kimdir ?

Çamur Su ve Kan yazarı Halil Kara 'dır. Halil Kara yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Çamur Su ve Kan PDF indir oku

Çamur Su ve Kan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Su Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çamur Su ve Kan TIKLA PDF İNDİR !

Çamur Su ve Kan TIKLA PDF İNDİR !

Ölmek istiyordum kinimden ama bir yanım hesap sormak istiyor ve teslim etmiyor beni ölüme. Ortamda patlamaya hazır bir bomba taşıyorum sanki. Beynimde dolanan düşünceler hiç de hayra alamet değil.Ayağa kalktım, etrafımdaki çalıları toplayıp Ebru'nun üzerine örttüm ve dönüp yürümeye başladım. Mahmut'un yanına ulaşınca eğilip parmaklarının arasında duran tabancayı aldım. Kafasından sızan kan yerdeki su birikintisine karışmıştı. Çamur, su ve kan. Suyun içine tükürüp doğruldum ve yürümeye devam ettim.

İnsanın hayatındaki olabilecek değişimleri ve bunların sonuçlarını yalın bir dille anlatan bu kitap aynı zamanda maddi nesnelerin insanlar üzerindeki etkisini de ele almıştır. Türkiye'deki gelir düzeyinin yetersizliğinden kaynaklanan durumların insan psikolojilerine etkileri ve bu nedenle ortaya çıkan sosyal sorunların ilkel bir yöntem olan silahla çözülmesi anlatılmıştır.

(Tanıtım Bülteninden)

Çamur Su ve Kan TIKLA PDF İNDİR !Çamur Su ve Kan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Çamur Su ve Kan, Halil Kara

Yorum Gönder