11 Mayıs 2022

Bir Yudum Gülmece Nezaket Durmuşlar Adıgüzel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,96 TL
Yazarı: Nezaket Durmuşlar Adıgüzel
Çevirmen: Nezaket Durmuşlar Adıgüzel

Bir Yudum Gülmece indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nezaket Durmuşlar Adıgüzel olan ve Payda Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Yudum Gülmece eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Yudum Gülmece ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Yudum Gülmece TIKLA PDF İNDİR !

Bir Yudum Gülmece Yazarı Kimdir ?

Bir Yudum Gülmece yazarı Nezaket Durmuşlar Adıgüzel 'dır. Nezaket Durmuşlar Adıgüzel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Bir Yudum Gülmece PDF indir oku

Bir Yudum Gülmece indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Payda Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Yudum Gülmece TIKLA PDF İNDİR !

Bir Yudum Gülmece TIKLA PDF İNDİR !

bulutsuz gökyüzü
yere inmiş sanki
maviş, sakin, durgun
ak şalına bürünmüş
keskin yamaçlar
sivri tepeler
vagonlar gibi dizili peşpeşe
gülümsüyor güneşe
bu ne estetik
bu ne doyulmaz tat
kayboluyorum içlerinde her gün
ne güzel şey doğayı yaşamak.

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Yudum Gülmece TIKLA PDF İNDİR !Bir Yudum Gülmece TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Bir Yudum Gülmece, Nezaket Durmuşlar Adıgüzel

Yorum Gönder