8 Mayıs 2022

Avut Beni Hilmi Karakaş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Hilmi Karakaş
Çevirmen: Hilmi Karakaş

Avut Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hilmi Karakaş olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Avut Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Avut Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Avut Beni TIKLA PDF İNDİR !

Avut Beni Yazarı Kimdir ?

Avut Beni yazarı Hilmi Karakaş 'dır. Hilmi Karakaş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Avut Beni PDF indir oku

Avut Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Avut Beni TIKLA PDF İNDİR !

Avut Beni TIKLA PDF İNDİR !

Yalnızdır şair,
Yalnızlığını şiiriyle dindirir.
Aşıktır şair,
Aşkını şiiriyle bildirir.
Kederlidir şair,
Bir mezarın başına oturur,
Sahibiyle dertleşir.
Yorgundur şair,
Şiirleriyle mısra mısra dinlenir.

(Tanıtım Bülteninden)

Avut Beni TIKLA PDF İNDİR !Avut Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Avut Beni, Hilmi Karakaş

Yorum Gönder