11 Mayıs 2022

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 Gökdal Okay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,25 TL
Yazarı: Gökdal Okay
Çevirmen: Gökdal Okay

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gökdal Okay olan ve Luna Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 203 sayfalık Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 TIKLA PDF İNDİR !

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 Yazarı Kimdir ?

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 yazarı Gökdal Okay 'dır. Gökdal Okay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 PDF indir oku

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Luna Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 203 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 TIKLA PDF İNDİR !

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 TIKLA PDF İNDİR !

"Yazar, bu eserdeki şiirlerinde yalın bir Türkçe kullanarak duygularını ifade etmiştir. Bu yönüyle de yazdığı şiirlerin yanında Türk dilinin söz varlığı ve onun kullanılmasına da ayrı bir katkı sunmuştur."

Gece olsaydım
karanlık bir gece
zil karanlık bir gece
Usulca yanaşsaydım yanına
salsaydım seni uykuya
Gece olsaydım
doldursaydım bütün oramları
Gece olsaydım
çağırsaydım tüm yıldızları, ayı
tepemize
Gece olsaydım
dinleseydim sessizliğini
Gece olsaydım
kapatsaydım gözlerini usulca
dokunarak kirpiklerine
Gece olsaydım
açsaydım, dağıtsaydım saçlarını
kocaman işlemeli bir yastığın üstüne
Gece olsaydım
unuttursaydım sana özlemini…

(Tanıtım Bülteninden)

Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 TIKLA PDF İNDİR !Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ardımda Bıraktığım Yıllarım - 7, Gökdal Okay

Yorum Gönder