28 Nisan 2022

Yasağına Yaslandım Veysel Boğatepe Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Veysel Boğatepe
Çevirmen: İsmet Arslan

Yasağına Yaslandım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Veysel Boğatepe olan ve Kora Yayın yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yasağına Yaslandım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yasağına Yaslandım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yasağına Yaslandım TIKLA PDF İNDİR !

Yasağına Yaslandım Yazarı Kimdir ?

Yasağına Yaslandım yazarı Veysel Boğatepe 'dır. Veysel Boğatepe yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yasağına Yaslandım PDF indir oku

Yasağına Yaslandım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kora Yayın yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yasağına Yaslandım TIKLA PDF İNDİR !

Yasağına Yaslandım TIKLA PDF İNDİR !




Sayfa Sayısı: 96

Baskı Yılı: 2004


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kora Yayın Yasağına Yaslandım TIKLA PDF İNDİR !Yasağına Yaslandım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yasağına Yaslandım, Veysel Boğatepe

Yorum Gönder