10 Nisan 2022

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın Ayten Çatıkkaş Yavuz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Ayten Çatıkkaş Yavuz
Çevirmen: Ayten Çatıkkaş Yavuz

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayten Çatıkkaş Yavuz olan ve Kırmızı Balon yayınevinin yayınlamış olduğu, 224 sayfalık Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın TIKLA PDF İNDİR !

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın Yazarı Kimdir ?

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın yazarı Ayten Çatıkkaş Yavuz 'dır. Ayten Çatıkkaş Yavuz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın PDF indir oku

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Balon yayınevi tarafından yayınlanan, 224 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın TIKLA PDF İNDİR !

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın TIKLA PDF İNDİR !

''Yıldızlar kayarken

Tuttuğum dilek

Yaramadı hiç işe

Artık dileklerim

Taşa, dağa

Mavi kuşa…''

(Tanıtım Bülteninden)

Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın TIKLA PDF İNDİR !Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Veda Etmedim Sana Beni Unutamazsın, Ayten Çatıkkaş Yavuz

Yorum Gönder