24 Nisan 2022

Üzgünlük Hikmet Haşlak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Hikmet Haşlak
Çevirmen: Hikmet Haşlak

Üzgünlük indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hikmet Haşlak olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Üzgünlük eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Üzgünlük ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Üzgünlük TIKLA PDF İNDİR !

Üzgünlük Yazarı Kimdir ?

Üzgünlük yazarı Hikmet Haşlak 'dır. Hikmet Haşlak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Üzgünlük PDF indir oku

Üzgünlük indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Üzgünlük TIKLA PDF İNDİR !

Üzgünlük TIKLA PDF İNDİR !

amansız bir sancıyla söyledim
ne söyledimse
iyileşir sandım geçmeyen yara
eski zamanlar yılgın künye
itiraf edelim, ne güzeldi
akşam ezanıyla koşmak evlere

yalnızım derdim hep, değilken bile
küserdim, açsa da rengarenk her şeyi çiçek
anladım, ne güzel şeymiş elini tutmak hey! kalkmak dahi istemiyor şimdi yerinden
sabah akşam, üşengeç sevişmek

ben hiç babamı kaybetmedim
teşekkürler tanrım, sağ annem de
uzaklaştı varmak
bir sana geldikçe sevdiğim işte
ve yetmedi, ne söyledimse!

(Tanıtım Bülteninden)

Üzgünlük TIKLA PDF İNDİR !Üzgünlük TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Üzgünlük, Hikmet Haşlak

Yorum Gönder