29 Nisan 2022

Uzağı Olmayan Yarınlar Gonca Yıldız Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,4 TL
Yazarı: Gonca Yıldız
Çevirmen: Gonca Yıldız

Uzağı Olmayan Yarınlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gonca Yıldız olan ve Ekinoks yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Uzağı Olmayan Yarınlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Uzağı Olmayan Yarınlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Uzağı Olmayan Yarınlar TIKLA PDF İNDİR !

Uzağı Olmayan Yarınlar Yazarı Kimdir ?

Uzağı Olmayan Yarınlar yazarı Gonca Yıldız 'dır. Gonca Yıldız yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Uzağı Olmayan Yarınlar PDF indir oku

Uzağı Olmayan Yarınlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ekinoks yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Uzağı Olmayan Yarınlar TIKLA PDF İNDİR !

Uzağı Olmayan Yarınlar TIKLA PDF İNDİR !

Ne zaman canım sıkılsa ben yazarım.

Kâğıttır bana samimi gelen,

kalemdir beni noktasıyla virgülü ile önüme dizen.

Samimiyetsiz bakışlara anlatmam ben derdimi,

sevgimi, sinirimi, öfkemi...

Ne zaman sıkılsa canım yazarım ben.

Anneden bir saklar, dosttan iki saklar,

arkadaşa sadece üç anlatırım.

Ama kâğıda, ama kâğıda susmak ne mümkün?

Dökerim içimi o an karşında görürüm kendimi,

Birinin acısını dinler yazarım,

birinin aşkının içinde yaşarım.

Anlatmam ondan alıp gidip başkalarına,

Ben sadece yazarım.

(Tanıtım Bülteninden)

Uzağı Olmayan Yarınlar TIKLA PDF İNDİR !Uzağı Olmayan Yarınlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Uzağı Olmayan Yarınlar, Gonca Yıldız

Yorum Gönder