25 Nisan 2022

Unutma-Sende Bir Emanetim Var Şahin Öner Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Şahin Öner
Çevirmen: Şahin Öner

Unutma-Sende Bir Emanetim Var indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şahin Öner olan ve Tunç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Unutma-Sende Bir Emanetim Var eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Unutma-Sende Bir Emanetim Var ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Unutma-Sende Bir Emanetim Var TIKLA PDF İNDİR !

Unutma-Sende Bir Emanetim Var Yazarı Kimdir ?

Unutma-Sende Bir Emanetim Var yazarı Şahin Öner 'dır. Şahin Öner yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Unutma-Sende Bir Emanetim Var PDF indir oku

Unutma-Sende Bir Emanetim Var indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Unutma-Sende Bir Emanetim Var TIKLA PDF İNDİR !

Unutma-Sende Bir Emanetim Var TIKLA PDF İNDİR !

Unutma Sende Bir Emanetim Var

Onun sevgisinden bıktım demişsin

Kapısını çekip çıktım demişsin

Evini barkını yıktım demişsin

Unutma sende bir emanetim var

Gül olsa bahçemde dermem demişsin

Göz göze gelsekte görmem demişsin

Artık selam bile vermem demişsin

Unutma sende bir emanetim var

Yalvarsa geriye dönmem demişsin

Düşünüp uykumu bölmem demişsin

Onsuz da yaşarım ölmem demişsin

Unutma sende bir emanetim var

Tatlı sözlerine kanmam demişsin

O eski günlere yanmam demişsin

Bensiz yüzü gülmez, sanmam demişsin

Unutma sende bir emanetim var

Çağırsam düğüne gelir demişsin

Bana bir deste gül verir demişsin

Yaşamaz kahrından ölür demişsin

Unutma sende bir emanetim var

Taç olsa başıma takmam demişsin

Asla geri dönüp bakmam demişsin

Şahin'i eşikten sokmam demişsin

Unutma sende bir emanetim var.

(Tanıtım Bülteninden)

Unutma-Sende Bir Emanetim Var TIKLA PDF İNDİR !Unutma-Sende Bir Emanetim Var TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Unutma-Sende Bir Emanetim Var, Şahin Öner

Yorum Gönder