28 Nisan 2022

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni Gülçin Akan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Gülçin Akan
Çevirmen: Selçuk Alkan

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülçin Akan olan ve Az Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni TIKLA PDF İNDİR !

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni Yazarı Kimdir ?

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni yazarı Gülçin Akan 'dır. Gülçin Akan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni PDF indir oku

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Az Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni TIKLA PDF İNDİR !

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni TIKLA PDF İNDİR !

Özlüyorum su saatlerde işte seni,


Dinlediğim şarkıların cümlelerinde geliyorsun aklıma!


Tam da yıldızları izlerken pencere önündeki karanlıkta!


Sokaktan geçen gölgelere benzetiyorum suretini,


Tam da bu saatlerde çok özlüyorum seni!


(Tanıtım Bülteninden)

Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni TIKLA PDF İNDİR !Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Tam Da Bu Saatlerde Özlüyorum Seni, Gülçin Akan

Yorum Gönder