14 Nisan 2022

Rabbim İçin Geylani Akan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,25 TL
Yazarı: Geylani Akan
Çevirmen: Geylani Akan

Rabbim İçin indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Geylani Akan olan ve Çığır Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 152 sayfalık Rabbim İçin eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Rabbim İçin ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Rabbim İçin TIKLA PDF İNDİR !

Rabbim İçin Yazarı Kimdir ?

Rabbim İçin yazarı Geylani Akan 'dır. Geylani Akan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Rabbim İçin PDF indir oku

Rabbim İçin indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çığır Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 152 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Rabbim İçin TIKLA PDF İNDİR !

Rabbim İçin TIKLA PDF İNDİR !

Rabbim! Beni bir damla sudan bir mucize olarak yarattın. Bana sayısız nimetler bahşettin. Her türlü nimet ihsanına karşılık benden sadece bu nimetleri vereni itiraf etmemi istedin. Ne dualarıma ne de ibadetlerime ihtiyacın yok, biliyorum. Senin Rabbim olduğunu biliyor ve bunu her halimle itiraf ediyorum.

Bugüne kadar aldığım her nefes,

Elimi açtığımda ettiğim her dua,

Bahşettiğin her nimet için yaptığım şükür Senin için...

Sevdiklerim, seveceklerim,

Kazandıklarım ve kaybettiklerim,

Kalbimin her atışı, gözümün her bakışı,

Dilimin söyleyip, aklımın işleyişi,

Namazım, kulluğum, hayatım ve ölümüm Senin için...

(Tanıtım Bülteninden)

Rabbim İçin TIKLA PDF İNDİR !Rabbim İçin TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Rabbim İçin, Geylani Akan

Yorum Gönder