19 Nisan 2022

Okuma Beni M. Yaşar Özden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,5 TL
Yazarı: M. Yaşar Özden
Çevirmen: M. Yaşar Özden

Okuma Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı M. Yaşar Özden olan ve Turay yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Okuma Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Okuma Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Okuma Beni TIKLA PDF İNDİR !

Okuma Beni Yazarı Kimdir ?

Okuma Beni yazarı M. Yaşar Özden 'dır. M. Yaşar Özden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Okuma Beni PDF indir oku

Okuma Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Turay yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Okuma Beni TIKLA PDF İNDİR !

Okuma Beni TIKLA PDF İNDİR !

Garip bir şairim garip arzum var
Karnın hep tok ise okuma beni
Yetimi mazlumu sevecek kadar
Vicdanın yok ise okuma beni

Biz ademoğluyuz er oğlu eriz
Hak için cihada önde gideriz
Milli ve manevi değerlerimiz
Sînene yük ise okuma beni

(Tanıtım Bülteninden)

Okuma Beni TIKLA PDF İNDİR !Okuma Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Okuma Beni, M. Yaşar Özden

Yorum Gönder