26 Nisan 2022

Mahmut Nedim Paşa Mehmet Zeki Pakalın Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,7 TL
Yazarı: Mehmet Zeki Pakalın
Çevirmen: Mehmet Zeki Pakalın

Mahmut Nedim Paşa indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Zeki Pakalın olan ve Divan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Mahmut Nedim Paşa eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mahmut Nedim Paşa ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mahmut Nedim Paşa TIKLA PDF İNDİR !

Mahmut Nedim Paşa Yazarı Kimdir ?

Mahmut Nedim Paşa yazarı Mehmet Zeki Pakalın 'dır. Mehmet Zeki Pakalın yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Mahmut Nedim Paşa PDF indir oku

Mahmut Nedim Paşa indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Divan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mahmut Nedim Paşa TIKLA PDF İNDİR !

Mahmut Nedim Paşa TIKLA PDF İNDİR ! Mahmud Nedim Paşa, hiç şüphe yok ki, 19. Yüzyıl Sadrazamları arasında hayatı, yükselişi, icraatları ve bunların sonuçları açısından incelenmesi gereken ibretlik bir yere sahiptir. Kısa süren iktidarı sırasındaki fiilleri Sultan Aziz'in katline varacak olaylar zincirini başlatmıştır. Siyasi hayatı kendi ikbali ve menfaati açısından hep doğru, ancak Devlet ve millet açısından hep yanlış ve feci sonuçlar doğuracak kararlarla doludur. Mehmet Zeki Bey "Son Sadrazamlar ve Başvekiller" serisini hazırlarken, sadece konu edindiği şahısların biyografik hayat hikayesini yazmak yerine, dönemlerinin siyasi, milli, ekonomik olayları üzerinde de durmuş; dönemin matbuatım taramış, o dönemle ilgili kitaplardan alıntılar yapmış, devlet adamlarının görüşlerini aktarmış, şahitlerini konuşturmuş, bir nevi literatür incelemesi yapmıştır. Tanzimat sonrası İstanbul siyasetinin bir panoramasını dönemin Sadrazamlık yapmış büyük adamları üzerinden çıkarmıştır, iktidar hırsının, makam ve mevki hevesinin, Devleti ne duruma getirdiği net bir şekilde bu seride görülmektedir.

(Tanıtım Bülteninden)

Mahmut Nedim Paşa TIKLA PDF İNDİR !Mahmut Nedim Paşa TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Mahmut Nedim Paşa, Mehmet Zeki Pakalın

Yorum Gönder