14 Nisan 2022

Lal Düşler Hakan Koçar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,5 TL
Yazarı: Hakan Koçar
Çevirmen: Hakan Koçar

Lal Düşler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hakan Koçar olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Lal Düşler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Lal Düşler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Lal Düşler TIKLA PDF İNDİR !

Lal Düşler Yazarı Kimdir ?

Lal Düşler yazarı Hakan Koçar 'dır. Hakan Koçar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Lal Düşler PDF indir oku

Lal Düşler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Lal Düşler TIKLA PDF İNDİR !

Lal Düşler TIKLA PDF İNDİR !

türkülerin söylendi yüreğimin sıvasız duvarlarında
söyledikçe çatladı dudaklar
sustukça ağladı müjgan
oysaki her kavgada ölen bendim
toprak toprak yığılan ben
sabır sabır yoğrulan bendim
nefes nefes eksilen ben
başka gün yoktu ölmelere
ıssızlığında her gün ölen ben…

(Tanıtım Bülteninden)

Lal Düşler TIKLA PDF İNDİR !Lal Düşler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Lal Düşler, Hakan Koçar

Yorum Gönder