26 Nisan 2022

İsmini Kalbime Yazdım Seçkin Öngel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Seçkin Öngel
Çevirmen: Seçkin Öngel

İsmini Kalbime Yazdım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Seçkin Öngel olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 148 sayfalık İsmini Kalbime Yazdım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İsmini Kalbime Yazdım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İsmini Kalbime Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

İsmini Kalbime Yazdım Yazarı Kimdir ?

İsmini Kalbime Yazdım yazarı Seçkin Öngel 'dır. Seçkin Öngel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

İsmini Kalbime Yazdım PDF indir oku

İsmini Kalbime Yazdım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 148 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İsmini Kalbime Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

İsmini Kalbime Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

1964 yılında Adana da doğdum. Eğitim yıllarım bu şehirde geçti. Ç.Ü Ziraat Fakültesi / Bitki Koruma bölümünden 1985 yılında mezun oldum . Uzun yıllar Adana dışında yaşadım. Mesleğim haricinde müzik ve sporla uğraşıyorum.

Üniversite yıllarından beri şiir yazmaktayım. Yıllarca yazmış olduğum şiirlerimin bir kısmını bu kitapta paylaşmak istedim. Amacım hayatım ile ilgili bi ranı bırakmak.

Keyifle okunması dileğiyle,

Seçkin Öngel

(Tanıtım Bülteninden)

İsmini Kalbime Yazdım TIKLA PDF İNDİR !İsmini Kalbime Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, İsmini Kalbime Yazdım, Seçkin Öngel

Yorum Gönder