11 Nisan 2022

Çilem Benim Kaderimdi Cafer Kızılkaya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,6 TL
Yazarı: Cafer Kızılkaya
Çevirmen: Cafer Kızılkaya

Çilem Benim Kaderimdi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cafer Kızılkaya olan ve Ay Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 116 sayfalık Çilem Benim Kaderimdi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çilem Benim Kaderimdi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çilem Benim Kaderimdi TIKLA PDF İNDİR !

Çilem Benim Kaderimdi Yazarı Kimdir ?

Çilem Benim Kaderimdi yazarı Cafer Kızılkaya 'dır. Cafer Kızılkaya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Çilem Benim Kaderimdi PDF indir oku

Çilem Benim Kaderimdi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ay Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 116 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çilem Benim Kaderimdi TIKLA PDF İNDİR !

Çilem Benim Kaderimdi TIKLA PDF İNDİR !

Sırtım dağa yaslamadım
Zorda destek istemedim
Kalbimde kin beslemedim
Çilem benim kaderimdi.

Sabır her şeyin ilacı
Bazen tatlı, bazen acı
Ben de Allah'a duacı
Çilem benim kaderimdi.

Sırtım dağa yaslamadım
Zorda destek istemedim
Kalbimde kin beslemedim
Çilem benim kaderimdi.

Sabır her şeyin ilacı
Bazen tatlı, bazen acı
Ben de Allah'a duacı
Çilem benim kaderimdi.

(Tanıtım Bülteninden)

Çilem Benim Kaderimdi TIKLA PDF İNDİR !Çilem Benim Kaderimdi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Çilem Benim Kaderimdi, Cafer Kızılkaya

Yorum Gönder