10 Nisan 2022

Bir Delinin Aklından Geçenler Gülay Genç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Gülay Genç
Çevirmen: Gülay Genç

Bir Delinin Aklından Geçenler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülay Genç olan ve Morena Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Bir Delinin Aklından Geçenler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Delinin Aklından Geçenler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Delinin Aklından Geçenler TIKLA PDF İNDİR !

Bir Delinin Aklından Geçenler Yazarı Kimdir ?

Bir Delinin Aklından Geçenler yazarı Gülay Genç 'dır. Gülay Genç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Bir Delinin Aklından Geçenler PDF indir oku

Bir Delinin Aklından Geçenler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Morena Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Delinin Aklından Geçenler TIKLA PDF İNDİR !

Bir Delinin Aklından Geçenler TIKLA PDF İNDİR !

Yirmi dokuz yıldır tanı almış psikiatri hastasıyım. Kullanılan onca ilaç, elektroşok, yatışlar, hüpnoterapiler…

Buna rağmen çok başarılı bir hayatım oldu ve bence en büyük başarım 2 evladım. Bu son yatışımda her zaman içimde olan bir aşkı ortaya çıkardım şiirlerimi kaleme aldım. Edebiyat benim hayatımda hep vardı ama sanırım zamanı gelmemişti. Şimdi kırk iki yaşında deli bir kadın doğumcunun şiirlerini okumaya hazır mısınız? Yoksa o kadar cesur değil misiniz?

Şimdi ben kendimi biliyorum ya

Bir de deliyim ya hani

Yanlış biliyor olabilir miyim acaba?

- Gülay Genç -

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Delinin Aklından Geçenler TIKLA PDF İNDİR !Bir Delinin Aklından Geçenler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Bir Delinin Aklından Geçenler, Gülay Genç

Yorum Gönder