27 Nisan 2022

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı Hüseyin Kara Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,25 TL
Yazarı: Hüseyin Kara
Çevirmen: Hüseyin Kara

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hüseyin Kara olan ve Baygenç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 152 sayfalık Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı TIKLA PDF İNDİR !

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı Yazarı Kimdir ?

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı yazarı Hüseyin Kara 'dır. Hüseyin Kara yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı PDF indir oku

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Baygenç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 152 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı TIKLA PDF İNDİR !

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı TIKLA PDF İNDİR !

Yetmedi mi buğdaylarımı yakıp kavurduğun? Başakların boynunun eğriliği doluluğundan değil utancından. Sebebi sensin. Ama sende hiç utanma yok. Sözde hayatsın, sözde büyüksün, güneşsin acımasız. Gökyüzünde kül çöreği gibi duruyorsun ama hiçbir fakirin sofrasına lokma olmuyorsun. Böyle mi büyüklüğün senin, olmaz böyle büyüklük başağımı yakıp kavurmuşsun zaten beni de yakıp kavurduktan sonra büyüklüğün beş para. Söylene söylene orağını çalıp elliklerini şaklatarak yarı çalık buğday saplarından birkaç deste daha yaptı. Güneşe söz geçirmek ne mümkün? Yetmezmiş gibi sinekler de tebelleş olunca tarla kenarında yarı çotur, yarı dikenli yabani armut ağacının gölgesine attı kendini. Toprak testiden henüz ılımamış suyu dikti kafasına. Az da olsa serinletti içini. Sağ elini yanağına koyup uzandı gölgeye ve derin bir oh çekti yerinden.Güneşte gölgesi büyüyen değildir insan. Güneşle bütün olan ay ve yıldız gibi şavkıyandır. Gerisine iz bırakan söz bırakandır. Muhsin SalmanCumhuriyet'in Eğitim Çınarları…Onlar genç Cumhuriyet'in kuruluş tarihine tanıklık ettiler.Yolu, suyu, elektriği olmayan köylerde çalıştılar; at, eşek sırtında yolculuk yaptılar, okullarda sıralar üzerinde yattılar ama hiçbir zaman şikâyet etmediler.Öğrencilerine vatan, millet, mukaddes değerler, doğa, insan, Atatürk sevgisini aşıladılar.Geleceği umutla ördüler ve geleceğe daima umutla baktılar…

Alp Kargı

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı TIKLA PDF İNDİR !Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bir Asırlık Yolculuk - Eğitim Pınarı, Hüseyin Kara

Yorum Gönder