11 Nisan 2022

Bendine Dolan Irmak Akif Dut Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,2 TL
Yazarı: Akif Dut
Çevirmen: Akif Dut

Bendine Dolan Irmak indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Akif Dut olan ve Çıra Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 79 sayfalık Bendine Dolan Irmak eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bendine Dolan Irmak ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bendine Dolan Irmak TIKLA PDF İNDİR !

Bendine Dolan Irmak Yazarı Kimdir ?

Bendine Dolan Irmak yazarı Akif Dut 'dır. Akif Dut yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Bendine Dolan Irmak PDF indir oku

Bendine Dolan Irmak indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çıra Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 79 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bendine Dolan Irmak TIKLA PDF İNDİR !

Bendine Dolan Irmak TIKLA PDF İNDİR !

Kanallara hapsedilen bir ırmağın

Düşünü hayra yormak düştüğünden beri payima

Çok okuyup az yazdım.

Okudum. Yoruldum.

Okudum. Yoğurdum kendimi.

Sessizce içime aktı ırmaklar.

Bu yüzden dilim lal gözlerim mahzun.

Konuştum. Ama hal diliyle.

Sesimi çok az yürek duydu.

İçim kalabalıklar içinde bir tenhayken

Yudum yudum çoğalttım hüznü.

(Tanıtım Bülteninden)

Bendine Dolan Irmak TIKLA PDF İNDİR !Bendine Dolan Irmak TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Bendine Dolan Irmak, Akif Dut

Yorum Gönder