28 Nisan 2022

Aşkı Yaram Ettim Cevat Sarıkartal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Cevat Sarıkartal
Çevirmen: Cevat Sarıkartal

Aşkı Yaram Ettim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cevat Sarıkartal olan ve Artshop Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 64 sayfalık Aşkı Yaram Ettim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşkı Yaram Ettim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşkı Yaram Ettim TIKLA PDF İNDİR !

Aşkı Yaram Ettim Yazarı Kimdir ?

Aşkı Yaram Ettim yazarı Cevat Sarıkartal 'dır. Cevat Sarıkartal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Aşkı Yaram Ettim PDF indir oku

Aşkı Yaram Ettim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Artshop Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 64 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşkı Yaram Ettim TIKLA PDF İNDİR !

Aşkı Yaram Ettim TIKLA PDF İNDİR !

Sen gidersen sonbahar kalır burada
Ayaza düşer saçların
Kırmızı tramvay kalır gözlerinde
Aklıma düşer dudakların


(Tanıtım Bülteninden)

Aşkı Yaram Ettim TIKLA PDF İNDİR !Aşkı Yaram Ettim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Aşkı Yaram Ettim, Cevat Sarıkartal

Yorum Gönder