25 Mart 2022

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi Mustafa Tuğrul Tanser Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Mustafa Tuğrul Tanser
Çevirmen: Mustafa Tuğrul Tanser

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mustafa Tuğrul Tanser olan ve Nar Genç yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi Yazarı Kimdir ?

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi yazarı Mustafa Tuğrul Tanser 'dır. Mustafa Tuğrul Tanser yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi PDF indir oku

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Nar Genç yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Dimitri Dimov önündeki dosyadan bir dilekçe çıkartıp elime uzattı. Dilekçeyi elime alıp okumaya başladım. Dilekçede şunlar yazılıydı: "Hiçbir baskı altında kalmadan Müzeyyen olan adımı bundan böyle Minka, Mustafa olan oğlumun adını Mihail olarak değiştiriyorum."Aman Allah'ım! Öyle incindim, öyle üzüldüm ki hiçbir şey söyleyemedim. Dimitri Dimov'un insanı delip geçen keskin bakışları bir hançer gibi saplandı yüreğime. Konuşmak güçtü. Çok çaba istiyordu. Hani doğruluğuna inandığım fikirleri hangi şartlar altında olursa olsun sonuna kadar savunacak, etrafımdaki insanlar ne tıynette olursa olsunlar kendime sadık kalacaktım? Yasak, yasaktı. Hain yasaklar kördüğüm olmuştu içimde. İtiraz edersem başka belalar, başka kahırlar üstüme üstüme gelecekti. Nihayet doğduğum, büyüdüğüm, hatıralar edindiğim Tuna boyundaki köyümden göçe zorlandım.Şimdi ana kucağı kadar sıcak ve şefkatli Türkiye'deyim. Yaşadıklarım aklıma geldikçe kendime soruyorum: Neden insan doğduğu, büyüdüğü, hatıralar edindiği bir yerden göçe zorlanır ? Ben bilmiyorum. Siz biliyor musunuz ? Bunları düşündükçe yaşadıklarımı ve tanıklıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Tuna Gözlüm-Bir Göçmen Hikayesi, Mustafa Tuğrul Tanser

Yorum Gönder