25 Mart 2022

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı David Walton Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: David Walton
Çevirmen: David Walton

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı David Walton olan ve April Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı TIKLA PDF İNDİR !

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı Yazarı Kimdir ?

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı yazarı David Walton 'dır. David Walton yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı PDF indir oku

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. April Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı TIKLA PDF İNDİR !

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı TIKLA PDF İNDİR !

Süpersimetri Kitap Konusu: Zamanda bir kırılma oldu ve sen artık iki kişisin.

Birinci problem: Bir noktada diğerinle birleşecek misin?

İkinci problem: Kendinle ve onunla yüzleşmeye cesaretin var mı?

Ve asıl problem: Varcolac! Saplantılı ve paranoyak bilim insanı ORONZI, tek başına bir ordu gücü taşıyan, istediği insanın aklına hükmedebilen Varcolac'ı evrene salmak üzere.

Laboratuvarında her şey hazır, evrenin küçük bir kopyası bile!

Sen, diğer sen, ORONZI, Varcolac...

Müthiş bir mücadeleye girişmek üzeresiniz.

Higgs parçacığı, Membran teorisi, çarpıştırıcalar, Diğer Gelecek... Bedenlerin değiştiği, akılların manipüle edildiği bir maceraya hazır olun.

Çoksatan Süperpoze'nin yazarı David Walton'dan geleceğin bilimkurgusu:Süpersimetri.

"David Walton modern zamanda bilimkurguyla polisiyeyi birleştiren en iyi yazarların başında geliyor."

- RobertJ.Sawyer, Hugo Ödülü Sahibi

"Enerjisi bir an için düşmüyor. Süpersimetri tam gaz bir bilimkurgu şöleni."

-Kirkus Reviews

"Kuantum dünyasına heyecanlı bir yolculuk, müthiş bir kurgu ve son. Walton'ın kaleminde, fizik gerçek hayatla buluşuyor!"

- Will Mcintosh,Hugo Ödülü Sahibi

(Tanıtım Bülteninden)

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı TIKLA PDF İNDİR !

02.10.2020

Süperpoze sonrası

Süperpoze çok etkileyici bir romandı.Bu romanında aynı heyecanı vereceğini umuyorum.

Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Süpersimetri-Bir Kuantum Romanı, David Walton

Yorum Gönder