26 Mart 2022

Ritmi Aksak Kalbim R. S. Grey Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,9 TL
Yazarı: R. S. Grey
Çevirmen: Deniz Çakırhan

Ritmi Aksak Kalbim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı R. S. Grey olan ve Novella Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ritmi Aksak Kalbim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ritmi Aksak Kalbim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ritmi Aksak Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Ritmi Aksak Kalbim Yazarı Kimdir ?

Ritmi Aksak Kalbim yazarı R. S. Grey 'dır. R. S. Grey yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Ritmi Aksak Kalbim PDF indir oku

Ritmi Aksak Kalbim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Novella Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ritmi Aksak Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Ritmi Aksak Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Not: Bugün bir nevi kanunları çiğnedim!




Eğer bir yıl önce biri bana âşık olacağımı, çantamı sırtıma atıp yollara düşeceğimi, hem de tüm bunları başka bir bedenden bana misafir gelen yeni bir kalple yapacağımı söylese, ona hayal kurmanın bile bir sınırı olduğunu hatırlatırdım.



Ancak ben; Abby Mae, bunların hepsini yaptım.



Tabii Beckham'la tanıştıktan sonra. Beckham… Akıllı, duygusal, sınır tanımaz Beckham. Bana verilen ikinci şansı –ağır aksak kalbimin bedenime sunduğu yeni nefesi– boşa harcamadıysam, bana hayatın garantiye alınmayacak kadar kısa olduğunu gösterdiği içindir.



Bizimkisi, yarının ne getireceğini bilmediğimiz ve umursamadığımız bir yolculuktu.



Yolculuğumuz, pervasız aşkın rotasıydı.



Beni o rotadan çevirecek bir harita da henüz çizilmedi.



(Tanıtım Bülteninden)



Ritmi Aksak Kalbim TIKLA PDF İNDİR !Ritmi Aksak Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Ritmi Aksak Kalbim, R. S. Grey

Yorum Gönder