10 Şubat 2022

Yarın Savaşta Beni Düşün Javier Marias Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,8 TL
Yazarı: Javier Marias
Çevirmen: Seda Ersavcı

Yarın Savaşta Beni Düşün indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Javier Marias olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yarın Savaşta Beni Düşün eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yarın Savaşta Beni Düşün ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yarın Savaşta Beni Düşün TIKLA PDF İNDİR !

Yarın Savaşta Beni Düşün Yazarı Kimdir ?

Yarın Savaşta Beni Düşün yazarı Javier Marias 'dır. Javier Marias yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Yarın Savaşta Beni Düşün PDF indir oku

Yarın Savaşta Beni Düşün indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yarın Savaşta Beni Düşün TIKLA PDF İNDİR !

Yarın Savaşta Beni Düşün TIKLA PDF İNDİR !
"Hiç kimse bir gün kollarında, yüzünü bir daha asla göremeyeceği fakat adını hiç unutmayacağı bir kadının cesedini tutacağını aklından geçirmez."

Dünyaca ünlü İspanyol yazar Javier Marías'ın en çok övgü alan romanlarından biri olan Yarın Savaşta Beni Düşün bu cümleyle başlıyor... Víctor, yeni tanıştığı evli bir kadın olan Marta'nın akşam yemeği davetini kabul edip kocası yokken evine gider. Ancak kadın bir anda rahatsızlanır ve Víctor'un kollarında can verir. Her şeyi unutup ortadan yok olmaya katlanamayan Víctor, kadın ve ailesi hakkında daha çok şey öğrenmek için araştırmalara girişir.

Yarın Savaşta Beni Düşün, yaşayan en usta romancılardan birinden sırlar, yalanlar ve gerçekler üzerine nefis bir roman.

"Marías muazzam bir yetenek… Her kitabı soluksuz okunuyor."
-The New York Times-

"Büyük bir yazar."
-Salman Rushdie-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 312

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları Yarın Savaşta Beni Düşün TIKLA PDF İNDİR !

17.01.2017

Harika bir çeviri

Tam da kitabın ve çevirinin güzelliği hakkında yazacaktım ki önceden yazılmış bir yorumu okuyup şaşırdım. Marias'ın en "akıcı" kitaplarından biri bu ve çeviri başarıyla yansıtmış bunu. Kim ne derse desin kesinlikle harika bir çeviri ve edisyon. Marias'ın "can alıcı bir olay" bulup onun üzerine üzerine gitmekte ne kadar başarılı olduğunu bir kere daha gösteren bir kitap. Çok güzel.


27.12.2016

Çeviri Hk.

Javier Marias'ın tüm kitaplarını okudum. Bu kitabını da çıkar çıkmaz aldım. Kitabın çevirisi çok sorunlu, çok özensizce ve ruhsuzca yapılmış..Ne yaparsanız kitaba odaklanamıyorsunuz..Devrik cümleler, devrik cümleler..Yazık olmuş J.Marias'a..Yakışmamış YKY'ye..YKY'nin yerinde olsam derhal toplatırdım ve yeni bir çeviri yapılıncaya kadar piyasaya sürmezdim..O yazar bu satırları yazarken ne sıkıntılarla yazdı, kim bilir..

Yarın Savaşta Beni Düşün TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Yarın Savaşta Beni Düşün, Javier Marias

Yorum Gönder