5 Şubat 2022

Ruzigar Fatih Tezce Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: Fatih Tezce
Çevirmen: Fatih Tezce

Ruzigar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Fatih Tezce olan ve Çıra Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Ruzigar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ruzigar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ruzigar TIKLA PDF İNDİR !

Ruzigar Yazarı Kimdir ?

Ruzigar yazarı Fatih Tezce 'dır. Fatih Tezce yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Ruzigar PDF indir oku

Ruzigar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çıra Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ruzigar TIKLA PDF İNDİR !

Ruzigar TIKLA PDF İNDİR !

Masamın üzerinde özenle yerini korumaya çalışan kurumuş güllerin kahverengine saldırmış ve dokundukça çıtır çıtır seslere boğulan yaprakları yorulmuş. Bu yapraklara ben ne zaman baksam, yorgunluktan eğilen kafalarını kaldırabilecek bir mevsim bulamayınca bana hiç bakmadılar.
Her şey yoruluyor. Güller de yorulur. Günlerin yorulduğu gibi. Her akşam, güneşin evini barkını toplayıp grilerin arkasına göç etmesi gibi yoruluyoruz. Herkes birbirini yoruyor. Sen beni yoruyorsun, o seni yoruyor, ben kendimi yoruyorum.

Yoruluyorum düşünmekten. Düşünmekten yoruluyorum.
Çocukken çok çabuk büyümek isteyen, büyüyünce de çok çabuk çocukluğuna dönmek isteyen herkes, mavi gökyüzünü kapatan beyaz eskisi bulutlara bakıyor. Vakit çok çabuk geçiyor. Bulutların mavi gökyüzünü bir anda siyahla kaplattığı gibi… Güller, dün bahçede başını sağa sola sallayıp gövdesini mevsimine yaslarken bugün masamın üzerinde boylu boyunca böylece uzanıyor.

Eski bir plak, anteni kırık bir radyo, pili bitmek üzere olan sharp marka kırmızı bir teyp
MFÖ'den bir şarkı çalıyor. Teknoloji kaçıncı yılında olursa olsun, hangi tarihi çağda olursak olalım, kalbimizin sesini duyurmayı başarabiliyoruz böylece.

Duman, güvercinler, atlar ve yağmurlar. Hepsi de ben hangi tarihi çağda yaşamışsam sana o zamandan mutlaka bir haber getirecektir.

(Tanıtım Bülteninden)

Ruzigar TIKLA PDF İNDİR !Ruzigar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Ruzigar, Fatih Tezce

Yorum Gönder