12 Şubat 2022

Önce Ben Öleceğim Furuğ Ferruhzad Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 33,75 TL
Yazarı: Furuğ Ferruhzad
Çevirmen: Furuğ Ferruhzad

Önce Ben Öleceğim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Furuğ Ferruhzad olan ve Totem yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Önce Ben Öleceğim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Önce Ben Öleceğim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Önce Ben Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Önce Ben Öleceğim Yazarı Kimdir ?

Önce Ben Öleceğim yazarı Furuğ Ferruhzad 'dır. Furuğ Ferruhzad yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Önce Ben Öleceğim PDF indir oku

Önce Ben Öleceğim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Totem yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Önce Ben Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Önce Ben Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Şimdi kışın ortasıdır ve benim hâlâ sobam yok. Param da yok. Buna rağmen hep seni düşünüyorum. Elimde olsa senden esirgemem... Evlenmek çocuk oyunu değil, düğün töreni ve adının güzelliği insanı aldatmamalı. Bir kız gelip insanın yaşamına ortak oluyorsa, o insandan onu destekleyip idare etme gücünün olmasını bekler. Kendinde ne zaman böyle bir güç görürsen evlen.

(Tanıtım Bülteninden)

Önce Ben Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !Önce Ben Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Önce Ben Öleceğim, Furuğ Ferruhzad

Yorum Gönder