4 Şubat 2022

Müptezeller Emrah Serbes Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,9 TL
Yazarı: Emrah Serbes
Çevirmen: Emrah Serbes

Müptezeller indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Emrah Serbes olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Müptezeller eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Müptezeller ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Müptezeller TIKLA PDF İNDİR !

Müptezeller Yazarı Kimdir ?

Müptezeller yazarı Emrah Serbes 'dır. Emrah Serbes yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Müptezeller PDF indir oku

Müptezeller indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Müptezeller TIKLA PDF İNDİR !

Müptezeller TIKLA PDF İNDİR !
"Üzülme baba," dedim, "alt tarafı bir ev, alt tarafı beton parçası ya. Çalışır ederiz, yine alırız. Ben de çalışırım bundan sonra, söz, alırız bir ev daha." "Ona üzülmüyorum ki ben," dedi babam. "Her ay evin taksitini ödedik de ne oldu. Bak, uçup gitti elimizden balon gibi. Keşke seni ağlatmasaydık çocukken. Keşke sana o akülü arabayı alsaydık." Güzel olmak isteyen alkolikler, berduşlar, kardeşler… Zembereği boşalmış hayat memat ezberleri, tek gözlü geceler. Yeraltının karın gurultusuna, belalı bir gündüze sarılan cuaralar.

Müptezeller, uğultuların, yoksunluğun ve kaybeden delikanlıların romanı. Lime lime, ufalanarak. Emrah Serbes, kenarların soluğunu, dünyaya katlanamayan, kendine gömülen çocukları haykırarak anlatıyor. Yaz biter, güz biter, hep kış gelir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 163

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Müptezeller TIKLA PDF İNDİR !

19.10.2019

Sürükleyici

Her gün yanıbaşımızdan geçip giden hiç tanımadığımız, yüzüne bakmadığımız soyutlanmış insanların hiç giremeyeceğimiz ortamına giriyoruz. Okunmaya değer.


05.05.2019

güzel değil

Edebi açıdan bakarsak pek bir şey yok. Bir kaç yeri güzeldi o da zaten arka kapakta yazıyordu. Başlamışken bitireyim diye okudum.


10.11.2017

Behzat Ç.'den gelenlere

Yalan yok Emrah Serbes'i Behzat Ç.'den dolayı okumayı çok istiyordum. Ben alkol sigara kullanmayan bir adamım. Uyuşturucu ile geçen bir kitap olduğu için bana hitap etmedi. Ara sıra sevdiğim yerler olduysa da bitirmiş olmak için bitirdim. O taraklarda beziniz yoksa okumasanız da olur.

Müptezeller TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Müptezeller, Emrah Serbes

Yorum Gönder