13 Şubat 2022

Mavi'den Çok Seni Sevdim Neslihan Yıldız Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,66 TL
Yazarı: Neslihan Yıldız
Çevirmen: Neslihan Yıldız

Mavi'den Çok Seni Sevdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Neslihan Yıldız olan ve Sortie Novel yayınevinin yayınlamış olduğu, 200 sayfalık Mavi'den Çok Seni Sevdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mavi'den Çok Seni Sevdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mavi'den Çok Seni Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Mavi'den Çok Seni Sevdim Yazarı Kimdir ?

Mavi'den Çok Seni Sevdim yazarı Neslihan Yıldız 'dır. Neslihan Yıldız yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Mavi'den Çok Seni Sevdim PDF indir oku

Mavi'den Çok Seni Sevdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sortie Novel yayınevi tarafından yayınlanan, 200 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mavi'den Çok Seni Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Mavi'den Çok Seni Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Bilmediği bir coğrafyada anılarını kaybetmiş bir adam..
O adama âşık olmaktan vazgeçmemiş bir kadın...
İkisinin yollarını uzun yıllar önce birleştiren bir tren yolculuğu...
Bir fotoğraf, bir rüya ve bir gazete haberiyle sevdiği adamı bulmaya çalışan Elif ile kim olduğunu hatırlamayan Mustafa'nın aşkını okurken sınırların ötesinde uzun bir yolculuğa çıkacaksınız. İran, Gürcistan, Azerbaycan ve Türkmenistan sizi bekliyor, tabii bir de mavi aşk...

(Tanıtım Bülteninden)

Mavi'den Çok Seni Sevdim TIKLA PDF İNDİR !Mavi'den Çok Seni Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Mavi'den Çok Seni Sevdim, Neslihan Yıldız

Yorum Gönder