12 Şubat 2022

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası Ercan Akbay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,25 TL
Yazarı: Ercan Akbay
Çevirmen: Senay Haznedaroğlu

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ercan Akbay olan ve Maceraperest Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası TIKLA PDF İNDİR !

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası Yazarı Kimdir ?

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası yazarı Ercan Akbay 'dır. Ercan Akbay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası PDF indir oku

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Maceraperest Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası TIKLA PDF İNDİR !

Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası TIKLA PDF İNDİR !
Oğlak Yayınları, Ercan Akbay'ın, bir nefeste okuyacağınız usta gerilimi Fotoğrafçılar Kulubü Nadia Groza Dosyası'nı Maceraperest Kitaplar arasında yayımlamaktan gurur duyar.

Hissettim o cinayeti ben…

Nadia'nın acısıyla birlikte keskin bir ölüm korkusuna kapıldım. Olayın sabahında, nedensiz bir dürtüyle o apartmana gidip -polis kordonuna rağmen- içeri girmem, üst kata çıkmam ve fotoğrafını çektiğim cesedin canlanır gibi olması… Bütün bunlar tesadüf olamayacak kadar tuhaf, Doktor, bu yaşadıklarımın hepsi makul biçimde açıklanabilmeli, çünkü eğer bir izahı yoksa o zaman durumum daha da vahim.

Caner'in sorduğu soru işte bu yüzden beni yere serdi. Öylesine afallamış olmalıyım ki, adamın mütecessis gözlerinde betimin benzimin atmış olduğunu gördüm sanki.

"Ben mi çekmişim?" dedim.
"Ne kadar şakacısınız," dedi gülerek. "Muhteşem bir kare! Tebrik ederim sizi. Bu fotoğraf gerçek bir sanat harikası…"
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 408

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Maceraperest Kitaplar Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası TIKLA PDF İNDİR !Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Fotoğrafçılar Kulübü Nadia Groza Dosyası, Ercan Akbay

Yorum Gönder