5 Şubat 2022

Ehvenişer Elif Doğan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Elif Doğan
Çevirmen: Elif Doğan

Ehvenişer indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Elif Doğan olan ve Perseus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 289 sayfalık Ehvenişer eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ehvenişer ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ehvenişer TIKLA PDF İNDİR !

Ehvenişer Yazarı Kimdir ?

Ehvenişer yazarı Elif Doğan 'dır. Elif Doğan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ehvenişer PDF indir oku

Ehvenişer indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Perseus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 289 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ehvenişer TIKLA PDF İNDİR !

Ehvenişer TIKLA PDF İNDİR !

Büyük laf etmeyi seven yaşlı bir kadın getirin gözünüzün önüne. Kırk sene sonra, yüzünde çocuk gülümsemesiyle beni. Sakalı olmayana itibar etmeyenler için yaşlanmış; fakat eksik etekliğine müdahalede bulunulamadığı için söylediği hala sorgulanan beni. Hikayeler anlatacağım size… Ama siz yine de benden duyduklarınıza ya da satır satır, sayfa sayfa okuduklarınıza değil; damarlarınıza damla damla, yudum yudum zerk edilenlere inanacaksınız. İnandıklarınıza razı olup, bana burun kıvıracaksınız. Öyle ya, "Ehvenişer"in çocuklarıyız biz; kader daha bize öğretilmemişken razı olmayı öğrendik…

(Tanıtım Bülteninden)

Ehvenişer TIKLA PDF İNDİR !Ehvenişer TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ehvenişer, Elif Doğan

Yorum Gönder