11 Şubat 2022

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim Nazım Hikmet Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Nazım Hikmet
Çevirmen: Nazım Hikmet

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazım Hikmet olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 104 sayfalık Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim TIKLA PDF İNDİR !

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim Yazarı Kimdir ?

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim yazarı Nazım Hikmet 'dır. Nazım Hikmet yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim PDF indir oku

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 104 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim TIKLA PDF İNDİR !

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim TIKLA PDF İNDİR !

Aslında aşkın kendisine âşıktın da diyebilirim. Hayatın temelinde sevginin olması kadar doğal bir şey olabilir mi dünya aşkla dönüyorken ve alemler aşk üzerine yaratılmışken?

Dolayısıyla maddenin ve mananın özü sevgidir. Yaşamak ya da insanca yaşamanın temeli ise âşık olmaktan geçer. Bu şeyin ille de karşı cinsten olmasının icap etmeyeceğini seninle aşk hakkında konuşurken şöyle ifade etmiştin:

"Ben âşığım Samiye, bak mesela şu karşıdaki çınar ağacına âşık olduğum gibi bir ormana da âşığım; emek fikrine âşık olduğum gibi adalete de âşığım, özgürlüğe de. Çünkü yaşamaktır aslında âşık olmak."

(Tanıtım Bülteninden)

Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim TIKLA PDF İNDİR !Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Cebimde Yoktu Yüreğimden Verdim, Nazım Hikmet

Yorum Gönder