12 Şubat 2022

Çağrılmayan Yakup Edip Cansever Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,2 TL
Yazarı: Edip Cansever
Çevirmen: Edip Cansever

Çağrılmayan Yakup indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Edip Cansever olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çağrılmayan Yakup eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çağrılmayan Yakup ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çağrılmayan Yakup TIKLA PDF İNDİR !

Çağrılmayan Yakup Yazarı Kimdir ?

Çağrılmayan Yakup yazarı Edip Cansever 'dır. Edip Cansever yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Çağrılmayan Yakup PDF indir oku

Çağrılmayan Yakup indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çağrılmayan Yakup TIKLA PDF İNDİR !

Çağrılmayan Yakup TIKLA PDF İNDİR !

İlk kez 1966 yılında De Yayınevi'nden çıkan Çağrılmayan Yakup, Edip Cansever'in "Çağrılmayan Yakup", "Cadı Ağacı", "Pesüs" ve "Dökümcü Niko ve Arkadaşları" adlı dört uzun parçadan oluşan kitabı. Ve tam 52 yıl sonra şimdi Yapı Kredi Yayınları'nda

"Kurbağalara bakmaktan geliyorum

Dedi Yakup, bunu kendine üç kere söyledi

Telaşlı, açgözlü kurbağalara

Bakmaktan geliyorum. Ben sanki Yusuf

Ve Yusuf değil

Her gün bir tahtaboşta asılı duruyorum

Ve durmuyorum. Ben işte Yakup

Yok artık karıştırmıyorum."

(Tanıtım Bülteninden)

Editör: Nadide Altuğ

Çağrılmayan Yakup TIKLA PDF İNDİR !Çağrılmayan Yakup TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Çağrılmayan Yakup, Edip Cansever

Yorum Gönder