5 Şubat 2022

Bukalemun Nuray Atacık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,25 TL
Yazarı: Nuray Atacık
Çevirmen: Nuray Atacık

Bukalemun indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nuray Atacık olan ve Maceraperest Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bukalemun eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bukalemun ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bukalemun TIKLA PDF İNDİR !

Bukalemun Yazarı Kimdir ?

Bukalemun yazarı Nuray Atacık 'dır. Nuray Atacık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Bukalemun PDF indir oku

Bukalemun indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Maceraperest Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bukalemun TIKLA PDF İNDİR !

Bukalemun TIKLA PDF İNDİR !

"Adım Yeşim Yıldız... Ben suçsuzum. Sadece kaderimin sonucunu yaşıyorum. Asıl suçlu kendini biliyor. Senin...can aldığın yerdeyim. Gelip beni kurtarmanı bekliyorum. Kırk sekiz saat içinde gelmezsen...günahının bedelini ben ödeyeceğim! Kurtar beni!"

Büyükannesinin her biri hayata dokunan masallarıyla büyümüş kız çocuğu…
Akrabalarının sevgisi ve nefreti arasında kalmış genç kadın…
Dokunulmaktan hoşlanmayan bilgisayar kurdu genç adam…
Evinde beslediği tuhaf yaratıkla bağ kuran hacker…
Aile bireylerinden yalnızca birini sevmek için seçen baba…
İdeolojileri uğruna insanları gözlerini kırpmadan öldürebilen teşkilat mensupları…
Ve tüm bunların ekseninde görevine tutkuyla bağlı emniyet amiri…
İlk romanıFener Balığı'yla gönlümüze taht kuran Nuray Atacık'tan hız kesmeyen, sürükleyici bir polisiye roman daha okurlarıyla buluşuyor.

Oğlak Yayınları, Nuray Atacık'ın,Bukalemun'unu yayımlamaktan gurur duyar…

(Tanıtım Bülteninden)

Bukalemun TIKLA PDF İNDİR !Bukalemun TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Bukalemun, Nuray Atacık

Yorum Gönder