17 Şubat 2022

Bir Başvekil Sevdim Melike İlgün Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,8 TL
Yazarı: Melike İlgün
Çevirmen: Melike İlgün

Bir Başvekil Sevdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Melike İlgün olan ve Alfa Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Başvekil Sevdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Başvekil Sevdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Başvekil Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Bir Başvekil Sevdim Yazarı Kimdir ?

Bir Başvekil Sevdim yazarı Melike İlgün 'dır. Melike İlgün yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bir Başvekil Sevdim PDF indir oku

Bir Başvekil Sevdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alfa Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Başvekil Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Bir Başvekil Sevdim TIKLA PDF İNDİR !
Tarihi kaynaklara bağlı kalınarak yazılmış, büyük bir aşkın belgesel tadında romansı anlatımı!..

Türkiye siyasi tarihinde önemli rol oynamış ve derin izler bırakmış Başvekil Adnan Menderes'in 10 sene devam eden iktidarına ve idamına aşkın penceresinden bir bakış.

Bir başvekil, bir soprano, bir büyük aşk...

Adnan Menderes... Öldürülüşünden onca yıl sonra bile politikalarıyla hâlâ tartışılan, eleştirilen, özlenen, çok partili dönemin seçilmiş ilk başvekili...

Ayhan Aydan... Dinleyenin lirik sesini hiç unutamadığı, operanın genç ve güzel sopranosu...

Bir büyük aşk... Her ikisinin de evli olmasına rağmen filizlenen, her türlü engele rağmen boy veren, onca dedikoduya, yasağa, mesafelere, hasrete rağmen vazgeçilmeyen, vazgeçilemeyen...

Bir kahraman kadın... İhanetlerin en ağırına rağmen, kararını çoktan vermiş bir mahkeme heyetinin önünde "Ben onu çok sevdim!" diyebilerek tarihe geçen...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 348

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Alfa Yayıncılık Bir Başvekil Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

18.11.2019

Mutlaka Okunmalı

Bir yasak aşk hikayesi ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi, karakterlerin duygularını okuyucuya hissettirmekte kalemi gerçekten müthiş!


07.08.2019

müthiş

Müthiş bir kitap.Dönemi çok iyi yansıtan, tarihi dokuya meraklı okuyucular için ilginç bilgiler barındıran etkileyici bir yapıt.


10.12.2013

ayse

Bence çok güzel bir kitap..ayrıca cok etkili gercekten okumaya deger.......

Bir Başvekil Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bir Başvekil Sevdim, Melike İlgün

Yorum Gönder