5 Şubat 2022

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü Anne Manne Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: Anne Manne
Çevirmen: Erman Ata Uncu

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Anne Manne olan ve Kaplumbaa yayınevinin yayınlamış olduğu, 364 sayfalık Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü TIKLA PDF İNDİR !

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü Yazarı Kimdir ?

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü yazarı Anne Manne 'dır. Anne Manne yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Anlatı türündedir.

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü PDF indir oku

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kaplumbaa yayınevi tarafından yayınlanan, 364 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü TIKLA PDF İNDİR !

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü TIKLA PDF İNDİR !

Anders Behring Breivik, 2011 yılında yakın Norveç tarihinin en acımasız katliamlarından birini gerçekleştirdikten sonra, öldürdüğü insanların cesetleri başındayken, polise parmağının ucundaki yarayı gösterip canının çok yandığını ve yara bandına ihtiyacı olduğunu söyler.

Breivik, herkesin kendini "çok önemli" hissettiği zamanlarda yaşayan narsistlerden yalnızca biri. Ben Hakkında Bir Kitap narsist kişilikleri, narsisizm vakalarını ve bu kültürü psikolojik gerilim tadında anlatıyor.

Sosyal medyanın sıradanlığında, ünlü kültlerinin tam ortasında, ultra rekabetçi tüketim kültüründe narsisizm.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü TIKLA PDF İNDİR !Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Anlatı
Etiketler; Edebiyat, Anlatı, Ben Hakkında Bir Kitap - Yeni Narsisizm Kültürü, Anne Manne

Yorum Gönder