22 Şubat 2022

Ben Buldum Süleyman Bulut Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı: Süleyman Bulut
Çevirmen: Süleyman Bulut

Ben Buldum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Süleyman Bulut olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 232 sayfalık Ben Buldum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Buldum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Buldum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buldum Yazarı Kimdir ?

Ben Buldum yazarı Süleyman Bulut 'dır. Süleyman Bulut yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ben Buldum PDF indir oku

Ben Buldum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 232 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Buldum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buldum TIKLA PDF İNDİR !

Bilim Tarihinin "Ben Buldum!" Anıları:

100 Buluş, 100 Öykü!

Arşimet'in, suyun kaldırma kuvvetini bulduğunda, hamamdan fırlayıp, "Evreka! Evreka!" diye kendini sokağa atmasının öyküsünü duymayan yoktur. Böyle "Evreka!" anları pek çok buluşta yaşanmıştır aslında.

Telefonun bulunuş öyküsü sözgelimi; çoğumuz biliriz, ama cep telefonunun bulunuş öyküsünü hiç duyduk mu acaba? Buna bilgisayarın, internetin, e-postanın, Facebook'un, WhatsApp'ın bulunuş öykülerini de ekleyebiliriz; elektriğin, oksijenin, DNA'nın, aspirinin, röntgenin bulunuş öykülerini de… Dünya'mızın yuvarlak olduğunu, döndüğünü ilk kim, nasıl buldu? Yaşını kim, çevresini kim hesapladı? YineDünya'mızın ilk oluşumu, yani doğuşu nasıl oldu? Ya küresel ısınmanın, sera gazlarının, ilk hava tahmininin öyküleri?..

Gündelik hayatımızı kolaylaştıran buluşlardan sonra buzdolabının, klimanın, tükenmezkalemin, blucinin, trafik ışıklarının, kedi kumunun"Ben Buldum!" anları nasıldı?Birbirinden ilginç araştırma ve derlemelerinden tanıdığımız Süleyman Bulut, merak radarlarını bu kez bilim ve buluşlar tarihine çevirdi… Pek çoğunu ilk kez okuyacağınız 100 buluşun 100 kısa öyküsü Ben Buldum!'da.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Buldum TIKLA PDF İNDİR !Ben Buldum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ben Buldum, Süleyman Bulut

Yorum Gönder