14 Şubat 2022

Ben Atatürkü Gördüm A. C. Nasuhbeyoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 31,5 TL
Yazarı: A. C. Nasuhbeyoğlu
Çevirmen: A. C. Nasuhbeyoğlu

Ben Atatürkü Gördüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı A. C. Nasuhbeyoğlu olan ve Us Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 156 sayfalık Ben Atatürkü Gördüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Atatürkü Gördüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Atatürkü Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Ben Atatürkü Gördüm Yazarı Kimdir ?

Ben Atatürkü Gördüm yazarı A. C. Nasuhbeyoğlu 'dır. A. C. Nasuhbeyoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben Atatürkü Gördüm PDF indir oku

Ben Atatürkü Gördüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Us Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 156 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Atatürkü Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Ben Atatürkü Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Küçücük bir nokta kadardım. Dibe batmadan suyun yüzünde kalmak için soluk soluğa çırpınıyordum. İleride dev balıklar havaya zıplıyor, dışarıda birkaç takla atıp suya geri dalıyorlardı ama beni kurtarmaya hevesli bir hâlleri yok gibiydi. Zaten o kadar büyüklerdi ki muhtemelen yanıma gelirken oluşturacakları dalgalar boğulmama neden olurdu. Bütün bunları düşünüp suyun yüzünde çırpınırken çok yorgun düşmüştüm. Tam nefesim kesilmek üzereydi ki arkadan gelen "Hey!" diye bir ses duydum. Hemen döndüm, baktım. Neredeyse bir iki metre yakınımda duran bembeyaz bir teknenin merdivenindeki sapsarı bir ışık topundan gelmişti o ses.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Atatürkü Gördüm TIKLA PDF İNDİR !Ben Atatürkü Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben Atatürkü Gördüm, A. C. Nasuhbeyoğlu

Yorum Gönder