5 Şubat 2022

Aşkla Doğdum N. Gizem Salmi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: N. Gizem Salmi
Çevirmen: N. Gizem Salmi

Aşkla Doğdum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı N. Gizem Salmi olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 102 sayfalık Aşkla Doğdum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşkla Doğdum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşkla Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Aşkla Doğdum Yazarı Kimdir ?

Aşkla Doğdum yazarı N. Gizem Salmi 'dır. N. Gizem Salmi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Aşkla Doğdum PDF indir oku

Aşkla Doğdum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 102 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşkla Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Aşkla Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Aşk fedakârlıktır. Aşk kendine bakmadan sevgiliye odaklanmaktır. Aşk kendini unutup sürekli sevgiliyi anmaktır. Aşk vuslat olmaksızın hasret çekmektir.Aşk sevgiliye yanmaktır. Yandıkça pişmektir.

Gerek kul aşkında olsun gerekse ilahi aşkta olsun canı feda edebilmektir. Aşkın kaynağı ilahidir. Önce Allah kulunu sever, sonra kul Allah'ı sever. Ölüm birvuslattır. Bu yüzden gerçek âşıklar ölmez.

Biz ilahi aşka düşeni; gül insan, kul aşkına düşeni; güzel insan olarak adlandırdık.

Yaşam aşk ile anlam kazanır. Aşkı olmayan, bir yaşam bomboştur.

Ölen bir ten imiş
Can gerek sen imiş
Sen bilmez birisin
Dertten ölmez imiş

(Tanıtım Bülteninden)

Aşkla Doğdum TIKLA PDF İNDİR !Aşkla Doğdum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Aşkla Doğdum, N. Gizem Salmi

Yorum Gönder