21 Şubat 2022

Ağla Sevgili Yurdum Alan Paton Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,6 TL
Yazarı: Alan Paton
Çevirmen: Mehmet Harmancı

Ağla Sevgili Yurdum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Alan Paton olan ve Alfa Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ağla Sevgili Yurdum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ağla Sevgili Yurdum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ağla Sevgili Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

Ağla Sevgili Yurdum Yazarı Kimdir ?

Ağla Sevgili Yurdum yazarı Alan Paton 'dır. Alan Paton yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ağla Sevgili Yurdum PDF indir oku

Ağla Sevgili Yurdum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alfa Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ağla Sevgili Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

Ağla Sevgili Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

"İnsanların doğdukları memlekette başları yüksekte dolaşmalarında, bu dünyanın nimetlerini kullanmakta özgür olmalarında ne kötülük vardı ki? Yine de korkuyorlardı işte. Hem de yüreklerinin içlerindeki, ta içlerindeki bir korkuyla; öylesine derin bir korku ki sevgilerini gizliyordu. Şiddet ve korku ile ortaya çıktığında da çatık kaşları ardında gizleniyordu bu sevgi. Korkuyorlardı çünkü çok azlardı ve böyle bir korku yok edilemiyordu. Sadece sevgi bu korkuyu yok edebilirdi.''

Ağla Sevgili Yurdum, Güney Afrikalı yazar Alan Paton'un ilk kitabıdır. O, Güney Afrika'nın ciddi ve derin sorunlarının kalıcı çözümünün güç kullanarak sağlanamayacağının anlaşılacağı günü bekler. Paton'a göre çözüm anlayış ve sevgidir; korku ve mutsuzluğa mahkûm edilen yaşam katlanılmaz bir kölelik olacaktır. Ağla Sevgili Yurdum dünyanın pek çok diline çevrilmiştir. Yayımlandığı ilk yıllardan beri ırkçılık karşıtları tarafından benimsenmiş bir edebiyat klasiğidir.

(Tanıtım Bülteninden)

Kapak: Füsun T. Elmasoğlu

Yay.Yön: Mustafa Küpüşoğlu

Ağla Sevgili Yurdum TIKLA PDF İNDİR !Ağla Sevgili Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ağla Sevgili Yurdum, Alan Paton

Yorum Gönder