25 Ocak 2022

Yarınsız Harun Candan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,2 TL
Yazarı: Harun Candan
Çevirmen: Harun Candan

Yarınsız indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Harun Candan olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yarınsız eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yarınsız ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yarınsız TIKLA PDF İNDİR !

Yarınsız Yazarı Kimdir ?

Yarınsız yazarı Harun Candan 'dır. Harun Candan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yarınsız PDF indir oku

Yarınsız indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yarınsız TIKLA PDF İNDİR !

Yarınsız TIKLA PDF İNDİR !

"Nereye gidiyordum, hayattan ne bekliyordum?Daha kaç beyaz sayfayı kirletip yırtıp atacaktım?Daha kaç denizde boğulacaktım? Hangi uzakkıyıya vuracaktım? Kaç parçaya ayrılacaktım?Kaybettiğim ruhumu nereden bulacaktım?"

Deniz Yelkencioğlu, bir taşra kasabasının kütüphanesinde duvara asılı deniz feneri resmine bakıp bakıphayaller kurardı. Masum düşleri aşk için cinayetişlediğini sandığında parçalandı. Artık farklı kimliklerlefarklı deneyimlere yelken açacak, otoyollarda, uzak çiftliklerde, herkesin unuttuğu kentlerde kurduğu yeni yaşantılar suçlu bir kaçışla sonlanacaktı. Geçmişi ve kasabanın tozlu sureti unutulmaya yüz tutmuştuyavaş yavaş. Yarınsızdı. Ta ki Deniz'ini buluncayakadar…

Her deneyimin kapısı, dünyanın bir ucunda büyülü bir deniz fenerinin bekçilik yaptığı kıyılara açılıyordu belki de. Yaşamı, dünü, bugünü, yarınıvar eden aşkın kıyılarına…

(Tanıtım Bülteninden)

Yarınsız TIKLA PDF İNDİR !

05.05.2020

harika

an itibariyle bitirdim saat gece 01:44 öyle sürükleyici öyle düşündürücü bir kitap.Hayatımı hep serüvenlerle yaşamak istemişimdir ama olmadı.Olsun okudum teşekkür ederim Harun Candan

Yarınsız TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yarınsız, Harun Candan

Yorum Gönder