23 Ocak 2022

Yalancı Kehribar Beşir Sevim Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: Beşir Sevim
Çevirmen: Beşir Sevim

Yalancı Kehribar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Beşir Sevim olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Yalancı Kehribar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yalancı Kehribar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yalancı Kehribar TIKLA PDF İNDİR !

Yalancı Kehribar Yazarı Kimdir ?

Yalancı Kehribar yazarı Beşir Sevim 'dır. Beşir Sevim yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yalancı Kehribar PDF indir oku

Yalancı Kehribar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yalancı Kehribar TIKLA PDF İNDİR !

Yalancı Kehribar TIKLA PDF İNDİR !

Sonra bir düş boyu inceldim baktıklarımdan,

Dudağının kenarına bir telaş taktım

Ki o zamanlar...

Çıkmıyormuş fotoğraflarda,

Beni öperken

Yüzümde bıraktığın boşluklar...

Ama... sana eksik uzanışım, sakarlığımdan

Yanlışlıkla birbirimizi vurmayalım diye

Uzanıp aldım... o gülü aramızdan.

(Tanıtım Bülteninden)

Yalancı Kehribar TIKLA PDF İNDİR !Yalancı Kehribar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yalancı Kehribar, Beşir Sevim

Yorum Gönder